Agencja influencerów – jak stworzyć efektywne kampanie z influencerami?

Każda kampania mailingowa, remarketingowa czy displayowa wymaga opracowania odpowiedniej strategii. Nie inaczej jest w przypadku współpracy z influencerami. Projektowanie i realizacja kampanii wymagają dużej wiedzy merytorycznej, doświadczenia oraz znajomości aktualnych trendów. To wszystko są w stanie zapewnić specjaliści z agencji influencerów. Dlaczego jeszcze warto powierzyć realizację kampanii ekspertom?

Influencer marketing – najważniejsze korzyści 

Influencerzy mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich odbiorców. Co więcej, konsumenci bardziej ufają twórcom niż standardowym reklamom telewizyjnym. Z tego względu coraz więcej marek wprowadza do strategii marketingowej współpracę z influencerami. Są świetnym uzupełnieniem kampanii mailingowych, działań w social media czy reklam w wyszukiwarkach. Najskuteczniejsi influencerzy są transparentni, wiarygodni i cieszą się dużym zaufaniem wśród swoich fanów. Dzięki dobrze opracowanej kampanii marki mogą czerpać duże korzyści ze współpracy z liderami opinii. Produkty lub usługi zyskują na wiarygodności i są lepiej odbierane przez społeczność. Wszystkie działania content marketingowe mogą pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki oraz budować świadomość produktów lub usług. Ponadto liderzy opinii prowadzą bardziej bezpośrednią i osobistą komunikację niż same marki obecne w mediach. Influencer marketing, podobnie jak kampanie mailingowe czy reklamy w social mediach, mają wpływ nie tylko na wizerunek firmy, lecz także na wyniki sprzedażowe.  

Jak agencja influencerów pomoże ci osiągać cele sprzedażowe? 

Kampanie reklamowe z udziałem influencerów powinny mieć przewidywany przebieg i mierzalne wyniki. Specjaliści z agencji influencerów dysponują odpowiednimi narzędziami, wiedzą i doświadczeniem, które przekładają się na efekty kampanii. Do współpracy rekrutują kreatywnych twórców, którzy posiadają zaangażowaną społeczność. Wbrew pozorom nie ma konieczności podejmowania działań z topowymi influencerami. Równie dobre efekty można uzyskać, wybierając kilku lub kilkunastu twórców o mniejszych zasięgach. Agencja influencerów przygotowuje strategię szytą na miarę, biorąc pod uwagę potrzeby, cele i budżet klienta. Kampanie nie sprowadzają się jedynie do ukazania zalet produktu, ale przede wszystkim opowiedzenia angażującej historii. Szczegółowo przygotowane działania reklamowe pozwalają osiągnąć efekty wizerunkowe, sprzedażowe i viralowe, docierając do ściśle sprecyzowanej grupy docelowej.  

Redakcja e-metro