Karko to sklep stworzony z myślą o kobietach plus size, które poszukują modnych, wygodnych i stylowych ubrań. Naszym celem jest promowanie pozytywnego podejścia do ciała i oferowanie szerokiego asortymentu, który uwzględnia różnorodność kształtów i gustów. W Karko znajdziesz bogaty wybór ubrań, od codziennych kreacji po eleganckie stylizacje. Oferta obejmuje zarówno trendy modowe, jak i klasyki, dostosowane do potrzeb i gustów kobiet plus size. W sprzedaży są również akcesoria, bielizna oraz obuwie, kompleksowo spełniające oczekiwania wymagających klientek. Filozofia Karko zakłada fakt, iż każda kobieta zasługuje na modę, która podkreśla jej piękno i pewność siebie. Zdarza się jednak, że zamówienie nie do końca przypadło do gustu lub rozmiar nie jest dopasowany do sylwetki, dlatego ważna jest przejrzysta droga w procesie zwrotów towaru.
Czas
Każdy klient ma 14 dni na zwrot zamówionych artykułów, od dnia odebrania przesyłki. Konsument podczas odstąpienia od umowy nie ma obowiązku podawania przyczyny zwrotu.
Stan produktu
Pamiętaj, że zwracane produkty muszą spełniać określone warunki narzucone przez sklep. Ubrania i akcesoria nie mogą posiadać śladów noszenia i prania. Koniecznie zachowaj oryginalne metki i etykiety. Towar, który został zwrócony w uszkodzonym lub innym stanie niż pierwotny nie podlega zwrotowi..
Przy większej ilości zamówionych artykułów, nie ma potrzeby odsyłania wszystkiego. Odeślij tylko te produkty, które nie spełniły twoich oczekiwań.
Adres
KARKO Robert Karkowski
ul. Krzeszowska 62, piętro IV
23-400 Biłgoraj
Informacje ogólne
-
Do przesyłki powinien zostać dołączony dowód zakupu, oświadczenie odstąpienia od umowy oraz wypełniony protokół zwrotu wraz z zapisanym numerem konta, na który zostanie przekazany zwrot pieniędzy
-
Sklep w przeciągu 5 dni roboczych poinformuje o przyjęciu protokołu zwrotu i rozpatrzy go pozytywnie lub negatywnie w zależności od stanu produktu
-
Na samo rozpatrzenie sprawy sklep ma 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu pieniądze zostaną zwrócone na podane w formularzu konto
-
W celu jak najszybszego przeprowadzenia procesu sklep sugeruje, aby nie wysyłać paczek za pobraniem. Firma realizuje zwroty tylko i wyłącznie za pomocą podanego przez klienta konta bankowego i nie obsługuje platform typu PayU, PayPal.
-
Przelewy na zagraniczne konto ponosi w 100% klient
-
Koszty za zwrot towaru leżą całkowicie po stronie klienta. Firma zwraca koszty wysyłki tylko w przypadku, kiedy konsument w momencie zwrotu wybierze najtańszą opcję wysyłki/przewoźnika. Procedura dotyczy tylko sytuacji odstąpienia od umowy jak i zwrotu całości zamówienia.
Formularz zwrotu
-
Nr zamówienia- można go znaleźć w mailu
-
Nr dowodu zakupu- można go znaleźć na paragonie fiskalnym
-
Data zawarcia umowy sprzedaży- w tym miejscu klient musi wpisać swój numer konta. Sklep nie wykonuje zwrotu kosztów bezpośrednio na ten numer w przypadku płatności poprzez platformę PayPo.
Zwrot zamówienia do Karko przez Wygodne Zwroty – prosty proces
Jeżeli dokonałeś zakupów w sklepie Karko i chcesz dokonać zwrotu, możesz skorzystać z niezależnej platformy Wygodne Zwroty. To proste: wybierz sklep Karko z listy ponad 10 tysięcy sklepów w bazie Wygodnych Zwrotów. Następnie wypełnij formularz, określając parametry przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i opłać przesyłkę – wszystko to bez konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. Twoją paczkę możesz następnie nadać w jednym z 44 tysięcy punktów nadania, jak Paczkomaty InPost czy sklepy Żabka. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.
Nadaj zwrot do Karko za pomocą tego innowacyjnego rozwiązania!
Jakich produktów nie można zwracać?
Ze względu na zasady higieny i procedury zdrowotne bielizna nie podlega zwrotowi.
To samo tyczy się rozerwanych plomb i rozciętych metek.
Jak nadać paczkę?
-
Udaj się do najbliższego urzędu pocztowego lub wybranego przez Ciebie przewoźnika (oprócz paczkomatu)
-
Zapakuj towar wraz z wymaganymi dokumentami
-
Postaraj się, aby paczka była szczelnie zamknięta w celu zabezpieczenia jej przed uszkodzeniami podczas transportu
-
Nadaj zwrot do Karko na podany wcześniej adres
Sklep w stosownym czasie poinformuje Cię drogą e- mailową o otrzymaniu przesyłki zwrotnej.
Nieprzyjęte zwroty
W przypadku braku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu przez firmę, zwrot produktu nastąpi w przeciągu 7 dni.
Kontakt
-
+ 48 12 200 20 50