Zakupy online oferują wygodę i szeroki wybór, ale czasami produkt, który otrzymujemy, nie spełnia naszych oczekiwań. W takich sytuacjach, możliwość łatwego zwrotu towaru staje się niezwykle ważna. Sklep Carry, dbając o zadowolenie swoich klientów, oferuje elastyczny system zwrotów. W tym artykule omówimy, jakie kroki należy podjąć, aby zwrócić towar w sklepie Carry, w tym dostępne metody nadania przesyłki, wymagane dokumenty oraz terminy, w jakich należy dokonać zwrotu. Poznając te informacje, klienci mogą dokonywać zwrotów w sposób świadomy i bezproblemowy, co jest kluczowe dla pozytywnego doświadczenia zakupowego.
Zwrot do Carry na różne sposoby
Zwrot w sklepie Carry można dokonać na własny koszt w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Istnieją trzy sposoby, za pomocą, których można to zrobić:
-
Za pomocą paczkomatu InPost – trzeba wejść na panel klienta na stronie Carry i kliknąć na „zwrot produktów”. Z wyświetlonej listy zamówień wybierz artykuł, który chcesz zwrócić i wybierz opcję „Zwrot”. Zostaniesz przekierowany na stronę formularza zwrotu. Postępuj zgodnie z instrukcjami w formularzu. Wybierając metodę zwrotu wybierz Szybki Zwrot: „InPost Paczkomaty”. Po opłaceniu kosztów wysyłki zwrotnej otrzymasz kod do paczkomatu, którego możesz użyć do wysłania paczki.
-
Zwrot poprzez punkt nadawczy DHL POP – Przejdź do panelu klienta https: //carry.pl i kliknij „Zwróć produkt”. Z wyświetlonej listy zamówień wybierz artykuł, który chcesz zwrócić i wybierz opcję „Zwrot”. Zostaniesz przekierowany na stronę formularza zwrotu. Postępuj zgodnie z instrukcjami w formularzu. Wybierając metodę zwrotu, wybierz Szybki zwrot: „Powrót do DHL POP”. Etykieta wysyłkowa DHL zostanie utworzona po opłaceniu kosztów wysyłki za pośrednictwem Przelewy24.
-
Zwrot za pomocą dowolnie wybranej przez siebie metody – Przejdź do panelu klienta https: //carry.pl i kliknij „Zwróć produkt”. Z wyświetlonej listy zamówień wybierz artykuł, który chcesz zwrócić i wybierz opcję „Zwrot”. Zostaniesz przekierowany na stronę formularza zwrotu. Postępuj zgodnie z instrukcjami w formularzu. Tam, gdzie możesz wybrać metodę zwrotu, wybierz „Dostawa we własnym zakresie”.
Zapakuj zwracany produkt i dołącz wydrukowany formularz zwrotu (plik PDF) oraz, jeśli to możliwe, dowód zakupu (paragon).
Wyślij zwrot na adres:
Sklep internetowy CARRY
ul. Składowa 11
62-023 Żerniki k. Poznania
Zwroty w Carry
Zgodnie z regulaminem Carry Store, Klientom przysługuje prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z możliwości zwrotu należy wypełnić formularz reklamacyjny znajdujący się na stronie sklepu. Następnie prosimy o odesłanie towaru na adres sklepu. Przed zwrotem przedmiotu ważne jest, aby sprawdzić, czy jest on w oryginalnym opakowaniu i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
Carry zwroty innym sposobem? Wygodne Zwroty to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą zwrócić zakupy do sklepu Carry. Wejdź na Wygodne Zwroty, wybierz Carry z listy, wypełnij prosty formularz, opłać przesyłkę i nadaj ją w jednym z wielu punktów nadania. Proces zwrotu nigdy nie był łatwiejszy!
Czy muszę drukować dokumenty przewozowe?
InPost Paczkomat Nie, nie musisz drukować dokumentów przewozowych jeśli nadajesz przesyłkę za pomocą Paczkomatu. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu przesyłki otrzymasz od nas kod zwrotny, który możesz wpisać na opakowaniu markerem lub długopisem. Upewnij się, że na opakowaniu nie ma innych etykiet. DHL POP Jeśli chcesz wysłać paczkę za pośrednictwem DHL POP, masz dwie możliwości. Wybierz opcję wydrukowania etykiety wysyłkowej, aby wybrać spośród większej liczby lokalizacji wysyłki. Po opłaceniu zamówienia otrzymasz e-mailem dokumenty do wysyłki. Sprawdź, za jakie punkty możesz wysłać paczki z nadrukowanymi etykietami – punkty DHL POP. Możesz także zaznaczyć opcję niedrukowania etykiety wysyłkowej i wysłać paczkę do wybranego przez siebie punktu DHL POP, gdzie etykieta zostanie wydrukowana przez pracownika na miejscu. Po opłaceniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki. Sprawdź DHL POP Points – punkty, które pozwalają na wysyłkę paczek bez drukowania etykiet. GLS Tak, jeśli wysyłasz paczkę GLS, będziesz musiał wydrukować etykietę wysyłkową.
Podsumowanie
Zwroty oraz reklamacje zdarzają się często, dlatego istotne jest, by każdy sklep udostępniał proste w obsłudze strategie działania. Właśnie takimi dysponuje Carry.pl! Trzymaj się naszych wskazówek, a Twoje zakupy będą szybkie i przyjemne. W razie wątpliwości, śmiało skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Carry.